Skaitinukas prie arbatos

spalio 28, 2007

Neregėti sapnai

Filed under: gyvenimas,sapnai — erephas @ 11:16 pm

Būdamas didžiai pavargęs po teatro vakaruškos šeštadienį ir nelaiku pakeltas sekmadienį, užmigau dieną. Sapnavau, kad kažkokia bjaurybė man bemiegant įsibrovė į namus ir nukniso pakrovėją bei akumuliatorių nuo mano MacBook’o.

Tai vat, štai ką galima susapnuoti per valandą…

P.S. Supratau, kad tiesiog privalau užsirašyti į kokį nors šokių būrelį. :)

Reklama

3 Komentaras »

  1. Aplanko ir mane panašaus turinio sapnai, pastaruoju metu :-)

    Komentaras sukūrė Justinas Beinorius — spalio 29, 2007 @ 12:25 am | Atsakyti

  2. o aš vis dažau duris. arba esu nudažytų durų kokybės ekspertas (tokiu atveju dažniausiai darbas būna atliktas blogai). einu žiūrėt sapnininką :)

    Komentaras sukūrė thony — spalio 29, 2007 @ 11:49 pm | Atsakyti

  3. Kartais sapnai pasako daugiau, nei gali įsiavizduoti :)

    Komentaras sukūrė Summer — lapkričio 28, 2007 @ 5:49 pm | Atsakyti


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Parašykite komentarą

Blogą talpina WordPress.com.

